maandag 12 december 2011

Sintswap en kerstkaartjes

Pff... T is al weer even geleden, maar ik heb weer wat tijd gevonden om kaartjes te maken.
En nu dus ook om nog even wat op mijn blog te schrijven.

Ik heb veel moeten werken de afgelopen weken.. En daarnaast had ik een opdracht liggen; de overbuurvrouw had me gevraagd een kraam cadeautje te maken. Helaas is dat nog niet klaar.
Ik had echt een geweldig stoeltje beschilderd naar aanleiding van het geboortekaartje.. Om het af te maken wilde ik het stoeltje aflakken. Helaas is toen de verf op de zitting gaan bladderen!!! Toen was ik toch wel een beetje chagrijnig.. Vandaag alles er maar weer afgeschuurd en nu staat ie weer opnieuw in de grond verf.
ZUCHT!! Morgen maar weer opnieuw beginnen met het na schilderen van het kaartje.
En even nieuwe lak kopen, ik heb toch geen zin om nog een keer al dat werk voor niets te doen.
Zodra het stoeltje klaar is zal ik een foto op mijn blog plaatsen.

Op zaterdag 3 december kwam ik 's avonds uit mijn werk en wat denk je... Mijn SINTSWAP was binnen!! Ik ben echt goed verwend door Sint Anja. Zelf ben ik helemaal vergeten om een foto te maken  van mijn cadeautje. Ik heb een stempelkussen van Tim Holtz gekocht en dat mooi ingepakt in een "mini pizza doosje". Dat doosje heb ik helemaal versierd met sinterklaas kleurtjes en plaatjes.
Dit heb ik allemaal gekregen:
Ik ben er echt super blij mee, dank je wel Anja!
Dit heb ik allemaal gekregen:















Verder heb ik gisterenavond nog wat tijd gevonden om 2 kerstkaartjes te maken. Eentje had ik al een week klaar liggen, maar ik was er steeds niet helemaal tevreden over. Gisteren ben ik er echt even lekker voor gaan zitten. Veel geschoven en anders neergelegd en uiteindelijk was ik tevreden.. Toen heb ik hem helemaal afgemaakt.



Maarja.. Toen was ik op dreef, dus gelijk nog eentje gemaakt;)














Ik vind ze zelf erg leuk geworden..
T zullen onderhand wel de laatste kerstkaartjes zijn want ze moeten nu toch echt bijna op de post..

Groetjes,
Roxanne

Geen opmerkingen: