vrijdag 17 februari 2012

Hobbyworld en kraamcadeautjes

Dag dames,

Ik vertelde laatst al een keer over mijn nieuwe bijbaantje, bij Hobby world Venlo.
Ik ga daar iedere woensdag een kaartenochtend organiseren die zal duren van 10 tot 13 uur.
Dus als je zin hebt en je woont enigszins in de buurt, zou ik het leuk vinden als je ook eens mee komt doen.
Niet is verplicht, het is zonder inschrijving je kunt gewoon zo aanschuiven.
Je betaald €5,- voor een kop koffie/thee, de materialen uit de winkel en voor de begeleiding. Das niks toch??
Verder geef ik zo af en toe ook een workshop en doe ik mee aan de demodagen.
Ik zal binnenkort even alle datums op een rijtje zetten.

Een tijdje geleden was er een opendag bij Hobby world, toen heb ik ook mee gedaan.
Toevallig zat ik net een beetje te surfen op het net en kwam een foto tegen van mijzelf op de open dag.

In september is er opnieuw een open dag :).

Vanavond gaan we op kraambezoek bij vrienden, daarna zal ik een foto van het cadeautje posten.
Ik ben echt heel benieuwd wat ze er van zullen vinden.

Ik heb pas ook een cadeautje gemaakt in opdracht, en ik dacht dat ik daarvan al een foto had geplaatst.
Maar ik kan hem niet terug vinden.
Ik heb een stoeltje beschilderd naar aanleding van een geboortekaartje.
Het stoeltje is intussen ook al op de plaats van bestemming. Dus kan ik het zeker plaatsen.
Er ben zelf erg tevreden met het resultaat en hoop dat het stoeltje een mooi plekje gaat krijgen.



Ik post vanavond of morgen nog even een foto van het andere cadeautje.
Morgen nog een ochtendje werken en daarna CARNAVAL!!

Liefs,
Roxanne

3 opmerkingen:

Miranda Mols Stampin Utopia zei

WAAW dat stoeltje!! Gouden handjes heb jij zeg! Het is een uur rijden, maar als ik een keer de kans krijg kom ik echt eens kijken naar je.

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Doe alsjeblieft je woordverificatie uit. Dat leidt tot meer reacties! Dashboard-instellingen-reacties-woordverificatie uit-opslaan.

Hanneke zei

Wat ontzettend gaaf dat stoeltje!! Echt heel leuk! Wij zijn ook op zoek naar een geboortekaartje (duurt nog eventjes voor de baby er is hoor) maar wij zagen ook zulke leuke met sterretjes. Je hebt dit wel heel mooi en leuk gedaan hoor!
Groetjes, Hanneke