woensdag 12 oktober 2011

Eindelijk eens wat doen

Hallo,
Ik heb al een hele tijd geleden een blog aangemaakt, maar er steeds niets mee gedaan.
Vandaag wil ik er toch echt eens aan beginnen.
Hoewel je onder het kopje "Over mij" ook al van alles kunt lezen zal ik me toch eerst even voor stellen.
Ik ben Roxanne Joosten en ben 23 jaar oud. Ik werk als begeleider in een woongroep voor mensen met een verstandelijke beperking. Naast mijn werk ben ik veel bezig met knutselen. Ik vind het heerlijk om me dan even terug te trekken en lekker rustig in mijn eigen kamertje te gaan zitten prutsen.
Ik maak kaarten, doosjes, sieraden en cadeautjes. Ik zal binnenkort wat foto's van wat oude creaties (die waar ik het meest trots op ben) op mijn blog plaatsen.
Ik vind het zelf erg leuk om op de blogs van anderen rond te neuzen en daar inspiratie op te doen. Daarom dacht ik, laat ik zelf ook eens een blog starten om mijn creaties te delen met anderen.
Want iets exact kopieren die ik eigenlijk nooit, ik geef er steeds mijn eigen draai aan.

Ik ga nu eerst even wat foto's maken en uitzoeken van welke "oude" creaties ik vind dat ze echt gedeeld moeten worden.
Groetjes,
Roxanne

Geen opmerkingen: