woensdag 12 oktober 2011

Even snel wat foto's

Daar ben ik weer..
Bij deze alvast wat kaartjes die ik had liggen..

2 lieve geboorte kaartjes, allebei als harmonica gevouwen met daartussen een kleiner kaartje dat in tegengestelde richting is gevouwen.


Hier nog een kaartje, op de zelfde manier gevouwen.


Dit kaartje heb ik echt op een herfstdag zitten maken. Het is dan ook helemaal in de herfstkleuren.
het fijne snijwerk zorgde op een gegeven moment wel voor kramp in mijn vingers ;).


Dit kaartje heb ik met dezelfde techniek gemaakt, namelijk Kirigami.
Ik ben al volop met de kerstkaarten bezig, maarja dat moet ook wel als je met kerst iedereen
een zelfgemaakte kaart wilt sturen.

Een erg leuk, maar simpel kaartje om te maken.


Als laatste kaartje in de rij een erg vrolijke bloemenkaart.
Het was erg veel werk, maar het is de moeite waard, het resultaat is superleuk.

Verder heb ik nog even snel 1 foto gemaakt van mijn sieradenboom, waaraan ik een gedeelte van mijn creaties aan heb hangen.
(let op het detail: mijn mappen zijn van hetzelfde papier als mijn behang. Dit heb ik op mijn werk laten maken)

Ik zal binnenkort wel weer wat nieuwe sieradencreaties plaatsen. Want mijn handen begonnen gisterenavond op eens weer te jeuken. Ik heb een hele tijd veel met papier gedaan.
Maar ik heb nu toch wel weer wat inspiratie gevonden om wat nieuwe sieraden te gaan maken.

Tot snel,

Roxanne

1 opmerking:

Sandra's Kaarten zei

Dat belooft nog heel wat! Wat een leuke creatie sheb je al laten zien zeg. Die harmonicakaarten vind ik erg leuk zo met dat kleiner kaartje erin. En wat een werk die kaarten met dat snijwerk, prachtig. Sieraden maken wil ik ook al eeuwen aan beginnen, maar dat komt er maar steeds niet van...Dat krijg je als je alles leuk vindt, hihi. Ehm, ben ik nou je eerste volger??
Groetjes Sandra.