donderdag 17 november 2011

Allereerste inzending voor een Challenge

Gisteren heb ik voor de eerste keer een kaartje gemaakt waarmee ik ga deelnemen aan een challenge.
Ik zag een leuke uitdaging op de blog van http://scrapcardschallengeblog.blogspot.com/.
Namelijk de volgende:


Het is het idee van een BINGO, het is de bedoeling dat je alle elementen van 1 rij in een kaartje verwerkt.
Horizontaal, verticaal of diagonaal.
Ik heb gekozen voor de bovenste horizontale rij: Bloemen, Stras en Krullen.

Dit is het kaartje wat ik daarvoor heb gemaakt:


Helaas zijn de foto's niet van een super kwaliteit.
Maar ik ben wel erg trots op het resultaat, het was super leuk om mee te doen..
Nu maar eens afwachten wat anderen er van vinden ;)

Groetjes,
Roxanne


2 opmerkingen:

Unknown zei

Dit is een prachtige kaart Roxanne, bedankt voor het meedoen aan onze challenge en hopelijk tot een volgende keer.

Lieve groetjes Suze

Roxanne Joosten zei

Hoi Suze,
Bedankt voor je leuke reactie!
Ik hou t in de gaten, even kijken of er binnenkorte weer een leuke uitdaging is :)

Groetjes,
Roxanne