zondag 13 november 2011

Weer nieuwe kerstkaartjes

Afgelopen vrijdag heb ik weer lekker de hele dag zitten prutsen. Ik had met mijn moeder afgesproken, normaal zit ik dan de hele dag een voorraad uit de cuttle bug aan te leggen. Mijn moeder heeft er een en ik vind het nog te duur om er zelf ook 1 aan te schaffen als ik toch die van mijn moeder kan gebruiken.
Ik had nog genoeg voorraad, en had ik dus lekker de tijd om mijn magnolia afdrukjes te gebruiken op kaarten.
Ik heb 's avonds niet altijd zin om alleen boven te gaan zitten op mijn knutselkamertje, en om nou alles naar beneden te gaan halen voor een een uurtje vind ik ook te veel van het goede.
Dan is magnolia afdrukjes inkleuren een leuke bezigheid ;).
Dit zijn de resultaten van afgelopen vrijdag:


Wat je helaas niet zo goed kunt zien op de foto's is de glitter scribbles die ik heb gebruikt.
Bijvoorbeeld op de vleugeltjes van de engel en de randjes van de kerstmuts.

Zo, nu nog even een kaartje maken. Maar dat zal ik niet afkrijgen ben ik bang..
Fijne zondag!

Groetjes,
Roxanne

Geen opmerkingen: